Kupongin koodi: MISSY
Ostoskassi0

Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilaus
Q: Kuinka voin tehdä tilauksen?
A:

Valitse luokka avattavasta valikosta, etsi haluamasi kohde ja valitse se, sinut ohjataan tuotesivulle, jossa sinun on valittava väri, koko ja lisättävä tarvittaessa erityisvaatimuksia.

Q:Voinko maksaa luottokortillani?
A:

Kyllä, hyväksymme kaikki tärkeimmät luotto- ja pankkikortit, jotka sisältävät, mutta eivät yksinomaan Visa- ja MasterCard-kortit.

Q:Haluaisin peruuttaa tilaukseni.
A:

Älä huoli, kunhan ei-mukautetun tuotteen paketti ei ole vielä lähetetty, voit peruuttaa sen ottamalla yhteyttä palvelutiimiimme.

Q: Voinko tilata soittamalla palvelunumeroon?
A:

Valitettavasti emme pysty vastaanottamaan tilaustasi puhelimitse. Pyrimme kuitenkin tarjoamaan sinulle ominaisuuden. Mutta voit silti käyttää älypuhelinta tilauksen tekemiseen.

Q: Mitkä ovat erityisvaatimukset?
A:

Jos tarvitset muutoksia tuotteeseen, voit kuvata sen erityisvaatimusten kentässä, esim. mekossa ei ole hihnoja, mutta haluaisit olla hihnat, niin voimme järjestää sen, että voimme tehdä muutoksia kaikissa mekkoissa tietyssä määrin.

Maksaa
Q:Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?
A:

Voit maksaa ostoksestasi kaikilla tärkeimmillä luotto- ja pankkikorteilla tai tehdä tilauksen ennakkomaksulla ja ottaa yhteyttä tukeen käytettävissä olevista ennakkomaksuvaihtoehdoista, joihin kuuluvat pankkisiirto, Western Union ja MoneyGram.

Q:Onko maksuni turvallinen?
A:

Ehdottomasti kyllä! Käytämme korkeimpia teollisuusstandardeja verkkosivustomme ja maksuprosessin suojaamiseksi. missydress.fi on täysin PCI-yhteensopiva ja sertifioitu käsittelemään maksuja. Jokainen meille antamasi tiedot käsitellään salattuina SSL: n (Secure Socket Layer) kautta.

Kupongit / alennuskoodit
Q:Missä voin lunastaa tositteen tai alennuskoodini?
A:

Kassan aikana sinulla on mahdollisuus antaa tietty koodi, sitä käytetään koko ostoskorissa.

Q: Kuinka monta kertaa voin käyttää alennuskoodia?
A:

Jokainen hankinta kerran, niin kauan kuin tarjous on aktiivinen.

Q: Olen kirjautunut uutislehteesi, missä on koodini?
A:

Säännösten takia sinun on siirryttävä postilaatikkoosi ja aktivoitava Uutiskirje-tilauksesi. Koodi näkyy aktivointilinkin napsautuksen jälkeen.

Koko
Q: Kuinka tietää kokoani?
A:

Jokaisessa tuotteen kuvaussivulla on yksityiskohtainen kokokaavio, voit mitata itsesi ja valita mekkojen koon tuloksen mukaan. Älä sekoitu, jos lopulta sinulla on eri koko kuin tavallisella vapaa-ajan vaatteellasi, mekkoilla on eri koko.

Q:Kuinka mitata minua?
A:

Käytämme kolmea eri tekijää, rintakuva, vyötärö ja lonkat.

- Rintakuva: Mittaa rintakehän täysosan ympärillä.

- Vyötärö: Mittaa luonnollisen vyötärön ympäriltä.

- Lonkat: Mittaa koko osan ympäri.

Varmista, että käytät tiukkoja vaatteita mittaamalla itseäsi. Tarkista, onko mekossa sisäänrakennettu rintaliivit, jos on, mittaa itsesi ilman rintaliivit.

Q: Kehomittaani eivät sovi tiettyyn kokoon!
A:

Voit valita mukautetut mittaukset ja syöttää kehosi mittaukset tilaustietoihin valitsematta ennalta määritettyä kokoa. Lisämaksuja saatetaan periä.

Q:Ovatko koot esimerkiksi UK 10, UK vakiokoot?
A:

Yhdistyneessä kuningaskunnassa tai EU: ssa ei ole vakiokokoja mekkoja varten, joten melkein kaikki valmistajat käyttävät omaa taulukkoa. Tarkista yksityiskohdat kokotaulukosta.

Laivaus
Q:Mitkä lähetysvaihtoehdot ovat saatavilla?
A:

Tarjoamme vakio- ja pikatoimituksen maailmanlaajuisesti. Pudotus- tai bulkkikuljetuksissa sekä tukkumyyntikonteissa meillä ei ole nopeutettuja vaihtoehtoja. Ota meihin yhteyttä, jos haluat tilata yli 100 mekkoa. Meillä on hyvät tukkuhinnat ja matkasi räätälöityihin työpajoihimme.

Q:Kuinka pitkä toimitusaika on?
A:

Kun paketti poistuu laadunvarmistusvarastoltamme, tilaukseen kuluu noin 7-8 päivää riippuen tilaamastasi tuotteesta, sen alkuperästä ja määräpaikasta.

Q:Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilauksen tekemisen jälkeen?
A:

Kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mutta huomaa, että emme voi muuttaa toimitusosoitetta, kun toimitus on jo käsitelty.