Usein Kysytyt Kysymykset
- Tilaus
- Q: Kuinka voin tehdä tilauksen?
- A:
Valitse luokka avattavasta valikosta, etsi haluamasi kohde ja valitse se, sinut ohjataan tuotesivulle, jossa sinun on valittava väri, koko ja lisättävä tarvittaessa erityisvaatimuksia.
- Q:Voinko maksaa luottokortillani?
-
A:
Kyllä, hyväksymme kaikki tärkeimmät luotto- ja pankkikortit, jotka sisältävät, mutta eivät yksinomaan Visa- ja MasterCard-kortit.
- Q:Haluaisin peruuttaa tilaukseni.
-
A:
Älä huoli, kunhan ei-mukautetun tuotteen paketti ei ole vielä lähetetty, voit peruuttaa sen ottamalla yhteyttä palvelutiimiimme.
- Q: Voinko tilata soittamalla palvelunumeroon?
- A:
Valitettavasti emme pysty vastaanottamaan tilaustasi puhelimitse. Pyrimme kuitenkin tarjoamaan sinulle ominaisuuden. Mutta voit silti käyttää älypuhelinta tilauksen tekemiseen.
- Q: Mitkä ovat erityisvaatimukset?
- A:
Jos tarvitset muutoksia tuotteeseen, voit kuvata sen erityisvaatimusten kentässä, esim. mekossa ei ole hihnoja, mutta haluaisit olla hihnat, niin voimme järjestää sen, että voimme tehdä muutoksia kaikissa mekkoissa tietyssä määrin.
- Maksaa
- Q:Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?
- A:
Voit maksaa ostoksestasi kaikilla tärkeimmillä luotto- ja pankkikorteilla tai tehdä tilauksen ennakkomaksulla ja ottaa yhteyttä tukeen käytettävissä olevista ennakkomaksuvaihtoehdoista, joihin kuuluvat pankkisiirto, Western Union ja MoneyGram.
- Q:Onko maksuni turvallinen?
- A:
Ehdottomasti kyllä! Käytämme korkeimpia teollisuusstandardeja verkkosivustomme ja maksuprosessin suojaamiseksi. missydress.fi on täysin PCI-yhteensopiva ja sertifioitu käsittelemään maksuja. Jokainen meille antamasi tiedot käsitellään salattuina SSL: n (Secure Socket Layer) kautta.
- Kupongit / alennuskoodit
- Q:Missä voin lunastaa tositteen tai alennuskoodini?
- A:
Kassan aikana sinulla on mahdollisuus antaa tietty koodi, sitä käytetään koko ostoskorissa.
- Q: Kuinka monta kertaa voin käyttää alennuskoodia?
- A:
Jokainen hankinta kerran, niin kauan kuin tarjous on aktiivinen.
- Q: Olen kirjautunut uutislehteesi, missä on koodini?
- A:
Säännösten takia sinun on siirryttävä postilaatikkoosi ja aktivoitava Uutiskirje-tilauksesi. Koodi näkyy aktivointilinkin napsautuksen jälkeen.
- Koko
- Q: Kuinka tietää kokoani?
- A:
Jokaisessa tuotteen kuvaussivulla on yksityiskohtainen kokokaavio, voit mitata itsesi ja valita mekkojen koon tuloksen mukaan. Älä sekoitu, jos lopulta sinulla on eri koko kuin tavallisella vapaa-ajan vaatteellasi, mekkoilla on eri koko.
- Q:Kuinka mitata minua?
- A:
Käytämme kolmea eri tekijää, rintakuva, vyötärö ja lonkat.
- Rintakuva: Mittaa rintakehän täysosan ympärillä.
- Vyötärö: Mittaa luonnollisen vyötärön ympäriltä.
- Lonkat: Mittaa koko osan ympäri.
Varmista, että käytät tiukkoja vaatteita mittaamalla itseäsi. Tarkista, onko mekossa sisäänrakennettu rintaliivit, jos on, mittaa itsesi ilman rintaliivit.
- Q: Kehomittaani eivät sovi tiettyyn kokoon!
- A:
Voit valita mukautetut mittaukset ja syöttää kehosi mittaukset tilaustietoihin valitsematta ennalta määritettyä kokoa. Lisämaksuja saatetaan periä.
- Q:Ovatko koot esimerkiksi UK 10, UK vakiokoot?
- A:
Yhdistyneessä kuningaskunnassa tai EU: ssa ei ole vakiokokoja mekkoja varten, joten melkein kaikki valmistajat käyttävät omaa taulukkoa. Tarkista yksityiskohdat kokotaulukosta.
- Laivaus
- Q:Mitkä lähetysvaihtoehdot ovat saatavilla?
- A:
Tarjoamme vakio- ja pikatoimituksen maailmanlaajuisesti. Pudotus- tai bulkkikuljetuksissa sekä tukkumyyntikonteissa meillä ei ole nopeutettuja vaihtoehtoja. Ota meihin yhteyttä, jos haluat tilata yli 100 mekkoa. Meillä on hyvät tukkuhinnat ja matkasi räätälöityihin työpajoihimme.
- Q:Kuinka pitkä toimitusaika on?
- A:
Kun paketti poistuu laadunvarmistusvarastoltamme, tilaukseen kuluu noin 7-8 päivää riippuen tilaamastasi tuotteesta, sen alkuperästä ja määräpaikasta.
- Q:Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilauksen tekemisen jälkeen?
- A:
Kyllä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mutta huomaa, että emme voi muuttaa toimitusosoitetta, kun toimitus on jo käsitelty.