Kupongin koodi: MISSY
Ostoskassi0

Sinulla ei ole tuotteita ostoskorissasi.

Palautusehdot

Palauttaa ja palauttaa

Tyytyväisyys on meille äärimmäisen tärkeää. Kun tilauksesi on saapunut, suosittelemme, että avaat ja tarkistat paketin varmistaaksesi, että tuotteet on valmistettu tilauksesi määritysten mukaisesti. Kokeile pukeutumistasi mahdollisimman pian muuttamatta mekkoja, pesemällä mekot ja poistamalla tunnisteita. Jos et ole tyytyväinen vastaanottamiisi tuotteisiin, lue palautuskäytäntömme huolellisesti, jotta voimme auttaa sinua nopeammin ja tehokkaammin. Ole hyvä ja ota yhteyttä palvelutiimiimme ennen palauttamista vastaanottamasi tuotteet. He antavat sinulle hyödyllisiä neuvoja. Voit lähettää palautuspyyntösi osoitteessa Ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palvelumme tarjoaa sinulle lisätietoja palautusprosessista.

Merkintä:

Käytämme Yhdysvaltain vakiokokoa, jos koko saattaa hieman poiketa pääkadun koosta, suosittelemme, että mittaat itsesi ja valitset sinulle sopivan koon. Sinua kannustetaan valitsemaan mittatilaustyönä koko.

Annamme täyden hyvityksen kaikista viallisista, vaurioituneista tai väärin lähetetyistä tuotteista.

Lue seuraava palautus- ja palautuskäytäntö huolellisesti.

1. Vialliset, vaurioituneet tai virheellisesti lähetetyt tuotteet

Hyvitämme täyden hyvityksen viallisista, vaurioituneista tai väärin lähetetyistä esineistä.

2. Sovitusasiat

Kaikki mekot ovat käsintehtyjä, joten mekot sopivat sinulle hyvin, jos annat meille tarkkoja mittoja. Kunkin mekon koko tarkistetaan tiukasti kahdesti ja otetaan valokuvia arkistoksi. Toisaalta, räätälöijämme ovat tehneet kaikki mekot, joissa on lisäkangasta saumoissa pienten kokomuutosten mahdollistamiseksi. Kun olet mitannut mekkoasi ja havainnut, että koko ei ole oikea, lähetä meille valokuvia ongelman näyttämiseksi, autamme sinua kerralla.

3. Värien epäsuhta

Tietokoneen näytön asetukset saattavat muuttaa sivustossamme näkyvien kuvien väriä. Pukeutumisen vähäinen värivirhe ei välttämättä tarkoita, että mekko on viallinen tai virheellisesti lähetetty. Jos olet kuitenkin varma, että olet vastaanottanut tuotteen väärällä värillä, ota yhteyttä palvelutiimiimme, tarjoamme sinulle myös palautus- ja palautuspalvelun.

Huomaa: Emme hyväksy palautus- ja palautuspyyntöäsi, jos saamasi mekko on oikein tilauksen mukainen. Voit valita värikuvan ”kuvana”, jos pidät kuvan kuvasta.

Palautus- ja palautusprosessi

1. Lähetä palautuspyyntö Ota yhteyttä asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Liitä mukaan selitys ja valokuvat, joissa ilmoitetaan paluusi syy.

2. Kun asiakaspalvelumme on hyväksynyt pyyntösi, me toimitamme sinulle palautusosoitteen sekä tuotteen palautuslomakkeen, joka on täytettävä ja sisällytettävä palautukseen. Ole hyvä ja lähetä tuote (tuotteet) paikallisen postitoimiston kautta 3–5 työpäivän sisällä palautuslomakkeen vastaanottamisesta.

3. Kaikki palautettavat tuotteet tarkistetaan. Käsittelemme palautuksen, kun olemme vahvistaneet, että tuotteella on mainitsemiasi ongelmia. Kun hyvitys on käsitelty, varat hyvitetään takaisin alkuperäiselle pankkitilillesi tai online-maksutilille.

Huomaa: Tarkastamme palautetut tavarat. Kun vahvistamme, että tuotteissa ei ole ongelmia, suoritamme hyvityksen heti.Yleensä varojen hyvitys alkuperäiselle pankkitilillesi kestää noin 5–12 päivää. maksoi tilauksen.

Käyttöehdot

Huomaa, että kaikki mekot on tehty tilauksesta, mikä tarkoittaa, että tilaamasi mekko on erityinen sinulle. Siksi mekkoja ei voida palauttaa uudelleen tai myydä uudelleen. Tästä syystä emme voi hyväksyä ”osta-monta-pidä yksi” -tilausta. Kun tilauksesi on vahvistettu, luulemme, että tarvitset kaikki tilaamasi tuotteet ja noudatamme tiukasti palautus- ja palautuskäytäntöjämme.

Tilauksen peruutus

Ymmärrämme, että on erittäin tärkeää sitoutua tilaamaan pukeutuminen erityistilaisuuteen, ja peruutuskäytäntömme on muotoiltu tätä ajatellen. On kuitenkin tärkeää huomata, että mekot on tehty tilauksesta. Kun räätälöinti on alkanut, materiaaleja ei voida käyttää uudelleen. Huomaa, että tilauksen tekemisen jälkeen on vielä aikaa muuttaa mielesi. Katso yksityiskohdat alla olevasta peruutuskäytännöstämme.

Peruutuskäytäntö

- Tilaukset, jotka peruutetaan 24 tunnin kuluessa maksun vahvistamisesta, saavat täyden hyvityksen.

- Tilaukset, jotka peruutetaan 24–72 tunnin kuluessa maksun vahvistuksesta, saavat osittaisen palautuksen, joka koostuu kokonaiskustannuksista ja 80% tuotteen ostohinnasta.

- Tilaukset, jotka peruutetaan 72–120 tunnin kuluessa maksun vahvistuksesta, saavat osittaisen palautuksen, joka koostuu kokonaiskustannuksista ja 50% tuotteen ostohinnasta.

- Tilaukset, jotka peruutetaan yli 120 tunnin kuluttua maksun vahvistuksesta, saavat vain osittaisen hyvityksen kokonaiskustannuksista.

- Kun tilauksesi on lähetetty, sitä ei voi enää peruuttaa.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, kirjaudu sisään Oma tilaukset -kohtaan, valitse tilauksesi, johon tarvitset apua, ja pyydä peruuttamista.

VAIHTOPOLITIIKKA

Emme tarjoa vaihtopalvelua millekään tuotteelle tällä hetkellä. Koska kaikki tuotteet tehdään tilauksesta, meillä ei ole valmiita mekkoja tai tuotteita, jotka voidaan toimittaa vastineeksi palautetuille tuotteille. Sinun on palautettava ei-toivotut tavarat (jos ne ovat oikeutettuja palautuskäytäntöä kohti) ja sitten tehtävä uusi tilaus korvaaville tuotteille. Kaikkiin uusiin tilauksiin sovelletaan nykyistä tuotantokautta.

Palautusosoite: ota yhteyttä asiakaspalvelumme sähköpostiosoitteeseen [email protected]